Ekskluzivna ponudba Preverite rezultate oglaševanja svoje konkurence!

Izdamo vam vse naše trike, s katerimi boste zlahka povečali prodajo

V zadnjih 10 letih odkar se resneje ukvarjamo s spletno prodajo, smo z lastnim denarjem oglaševali na vseh najbolj znanih in tudi manj znanih oglaševalskih kanalih in prodali več kot 600.000 naročil po celem svetu. Pogosto smo si med testiranjem načinov oglaševanja, izdelkov ali držav v katere smo prodajali ustvarili tudi minus. Zato vam bomo z veseljem predali naš plonk listek in vam preko svetovanja razložili kaj deluje in kaj ne, kateri oglaševalski kanali so za vas najbolj primerni, kako se jih lotiti in vam dali konkretne napotke za izboljšanje spletne prodaje – vi boste morali le slediti tem korakom.

May 15, 2015
E-mesto
Izboljšanje spletne prodaje
Live Preview Naroči storitev

Primer svetovanja za naročnika

  1. Naročnik je izdelal plačljivo spletno igro s kartami (tarok), ki je bila po njegovem mnenju najboljša na trgu.
  2. Ker se ni znal pravilno lotiti marketinga so za to igro slišali redki, še redkeje pa je dobil novega naročnika. 
  3. Po analizi njegove spletne strani, ciljne skupine in vrednosti prodaje smo naročniku povedali, da nima težav samo v marketingu pač pa tudi v slabi prodajni strani in v zakompliciranem obrazcu na strani, katerega njegove (večinoma starejše) stranke niti ne znajo izpolniti.
  4. Izdelali smo enostavno pristajalno stran s kratkim prodajnim nagovorom, slikami in videom igre, enostavno naročilnico in možnostjo plačila s Paypalom, Moneto in po predračunu, da dosežemo tudi tiste starejše uporabnike, ki spletnim plačilom ne zaupajo. Dodali smo možnost članarine za 12 mesecev, da ljudem ni treba obnavljati članarine vsak mesec.
  5. Izdelano stran smo začeli oglaševati na Facebooku, targetirali pa smo zgolj zelo ozek krog ljudi, ki se zanima za tarok, a smo zato povečali frekvenco oglasov (vsak uporabnik je naš oglas videl večkrat čez dan).
  6. Zaradi enostavnosti nakupa (1 klik na oglas, izpolnitev obrazca s svojimi podatki, 1 klik na potrditev naročila), prilagojenih načinov plačila in predstavitve igre preko videa, slike in besedila, ki ga je napisal naš copywriter, je ta edina kampanja pridobila več kot 10.000 naročnikov s CPO (stroškom za 1 nakup) 1-2€ pri povprečni košarici 25 eur.